Czy chcesz być znany jako „Ekspert” lub „Guru”? Czy chcesz rozwijać swoją karierę i dochody? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na oba te pytania, musisz zostać „najlepszym wykonawcą” w swoim zawodzie. Niezależnie od tego, czy jesteś teraz Menedżerem, Dyrektorem, Konsultantem, Specjalistą ds. Sprzedaży czy Serwisu, umiejętności sprzedażowe będą jednym z kluczy do Twojego sukcesu. Doświadczenie i wiedza w swojej specjalizacji może sprawić, że będziesz osiągać wyniki powyżej przeciętnej, ale aby być „najlepszym sprzedawcą”, zacznij wdrażać 16 następujących umiejętności sprzedażowych i działań już dziś.

Najlepsi zawodnicy odnoszą sukces, będąc uczciwi, szanując inteligencję klienta i skupiając całą swoją energię na tym, jak zmienić życie klienta. Po zapoznaniu się z poniższymi umiejętnościami sprzedaży i działaniami typu „Najlepsi sprzedawcy” dowiesz się, jak być bardziej skutecznym, wydajnym i odnoszącym sukcesy.
Sprawdzone strategie zwiększające przychód na sprzedaż.

  1. Większe przychody pochodzą z większych ofert. Oferuj super rozmiary, rabaty ilościowe, rozszerzone umowy, oferty pakietowe itp.
  2. Wypróbuj małe zachęty „Wczesne kupowanie”, aby zwiększyć zainteresowanie, ale utrzymuj je na niskim poziomie z ograniczeniem czasowym. Chcesz przecież szybko przyciągnąć klientów bez rozwadniania struktury cenowej oferty.
  3. Trzymaj się mocno wartości, jaką zapewnia Twoja oferta, i trzymaj się pierwotnej ceny. Nie obniżaj cen na swoje oferty, jeśli rzeczywiście zapewniają opisaną wartość.
  4. Zwiększ przychody ze sprzedaży, udostępniając trzy opcje lub punkty cenowe. Klienci częściej nie wybierają najniższej ceny. Skorzystaj z zestawu trzech opcji, aby przenieść klientów z najniższego do średniego przedziału cenowego. Upewnij się, że każdy zakres jest dobrze zdefiniowany, a różnice wyróżniają się.
  5. Udana sprzedaż firmie „Dynamicznej, Przedsiębiorczej”. Kupujący w tej organizacji jest skłonny do podejmowania niezależnych decyzji. Skoncentruj się na budowa -niu zaufania do klienta, Twojej oferty i Twojej firmy. Spraw, aby informacje i proces były proste i zrozumiałe.
  6. Udana sprzedaż firmie „Long Term Visionary”. Skoncentruj się na funkcjach technicznych i zaletach swojej oferty. Wykorzystaj zespół ds. sprzedaży, dopasowując swoich ekspertów w zakresie zarządzania i technicznych do ich ekspertów. Skoncentruj się na kompletnym rozwiązaniu, które odpowiada lub przekracza ich długoterminowe potrzeby biznesowe.
  7. Udana sprzedaż firmie „biurokratycznej”. Decyzje są zwykle oparte na wcześniejszych preferencjach, zasadach i przepisach. Są to organizacje, którym najtrudniej wcisnąć stopę w drzwi. Poinformuj ich o swojej ofercie, bądź konkurencyjny pod względem cen i pozostań w kontakcie, przedstawiając historie sukcesu klientów. Te firmy uwielbiają podążać za innymi.
  8. Po dokonaniu przez klienta zakupu zaproponuj specjalną ofertę na model wyższej klasy.

Udowodnienie wymiernych korzyści pomaga klientom podejmować właściwe decyzje.

  1. Najlepiej mieć jedną ukierunkowaną korzyść, która opisuje „co reprezentujesz”. Umieść tę korzyść na całej swojej korespondencji, wizytówkach, notatkach, listach i wszystkim innym, o czym możesz pomyśleć.
  2. Zawsze wyjaśniaj, jak i dlaczego możesz osiągnąć opisane korzyści.
  3. Pokaż korzyści z oferty jako wymierny i namacalny dowód, że oferta działa.
  4. Korzyści powinny obejmować pozycje „Zapobieganie stratom”. Opisz stratę, jaką poniesie klient, jeśli nie będzie miał Twojej oferty.
  5. Opisz wartość i korzyści w historii, czyniąc ją tak osobistą, jak to tylko możliwe.
  6. Przekazuj korzyści, wyjątkowość i wartość w łatwej do zrozumienia prezentacji.
  7. Znajdź znaczące różnice w swojej ofercie poprzez ciągłe określanie potrzeb klientów.
  8. Opisz oferowanie korzyści w historii obejmującej osobiste korzyści, uczucia itp.
Share: